2010. november 21., vasárnap

a leszellentett kamera

Fülöp Lóránt barátomnak köszönhetően újból kezdtem analógra és lyukkamerával fotózni nem gondolva arra micsoda élményben lesz részem. A piacon megtetszett a roma hölgyek standja, pontosabban LÁBbeLIK a földön sorozat első fotóját célozgatom a Lyukkal. Indul az expozició én arrébb lépek cipőt válogatni szóba elegyedve a terebélyes kiszolgálónővel (a fotón bal felől látszik a nyoma csak gyengén mert felállt a "zsámolyról"). Mellettem terem annak párja egyből rákérdezve mit csinálok azzal a dobozzal. Mondom levegőmintát vennék, mérem a levegő szennyezettségét... jaj ne nyúljon hozzá éppen levegőt szippant be azon a kicsi lyukon! Erre föléje helyezi a hátsóját és azt mondja: "Akkor szippantson egy kis jót is" és szellentett egy jókorát. Kérem engedje meg hogy lefotózzam, de annyira erélyesen ellenkezett nem erőltettem. Mondom na maga aztán jól elszúrta, a gép érzékeny a fingra. -Ja, most már értem mért akart lefényképezni....

A fotó az elöző bejegyzésben

Sziasztok, köszi hogy meglátogattatok!

4 megjegyzés: