2011. március 6., vasárnap

TITOKZATOS simogatás

fotó vagy igazi élmény? hiába minden fotó ha csak arról tudok beszélni hogy a középkort meghaladva egyre feltünőbb a nő és köztem lévő viszony ...na ne vegyétek komolyan, hiszen FARSANGTEMETÉSEN történt Gyergyóremetén és állitólag ez még halvány ahhoz képest, hogy mi lett volna ha mondjuk harminc éves vagyok.
hazafelé készültünk Lóránt barátommal, gyergyóremetei rendkivüli nap után. behajoltam a hátsó üléshez és raktam egybe a dolgaimat amikor egy kéz hátat mos alapon súrolni kezdte a hátamat. még azt hittem Lóránt szeretne odaférni a felszereléséhez igy morogtam hogy azonnal végzek, de a kéz határozott finom mozdulattal simitotta végig a gerincem elég mélyen, hogy észhez térjek ez nem a haver baráti .......
mihelyt kapcsoltam igyekeztem kikászálódni és szemügyre venni e finom kéz tulajdonosát, de csak annyit láttam egy kb. velem egykorú hölgy távozik, és köszönetemre visszafordulás nélkül intett búcsut....
ilyen élményben lehetett részem a farsangtemetés nagy napján Gyergyóremetén, 2011 március ötödikén

2 megjegyzés:

  1. Én meg az autó másik oldalán összemosolyogtam és - kacsintottam az illetékessel, nehogy eláruljam Csabának, hogy ki is nyúlt gerincig :))

    VálaszTörlés