2011. július 26., kedd

Bikafalvától Farcádig


Lóránt barátommal kerékpáron jártuk a vidéket.
az első útjelzőnél tudtuk, hogy messze nem jutunk ha mindeniknél megállunk


nem kell árgus szemekkel figyelni a fotótémát.
Hodgya postahivatalának hivatalos táblája.
ha kinagyitod te is észbe kapsz ez milyen posta


egy kérdés és az emberek mindjárt a szivükbe fogadnak.


régi ház új szám... mutasson is valami rajta


árván lóg a volt kapcsolatteremtő


Farcád. magyarázat is szükséges
Betértünk a Maci nevű csárdába, sört rendeltünk és elővettem a jól átmelegedett szalonnámat amiből a barátom nem csodálom hogy nem kért. inkább valami sürün ugató ebet fotózgatott.
fuloplorant.blogspot.com
ettem volna is nyugodtan, ha a következő öt percben meg nem telik vendéggel a helyiség. hagymám nem volt tehát nem szagra jöttek, de akkor honnan a csudából tudták meg hogy idegenek vannak a faluban?

miután teli hassal igen jól lehet fotózni, engedélyt kértem egy szekér széna lerakásának a megörökitésére. rosszindulatból vagy véletlenből nem tudom de a legidősebb szembe vágta velem a villa szénát, prüszköltem , meg a nyakamból vertem ki a port és szóltam Lórinak kerűlje az öreget mert még azt se mondta bocsánat
inkább egy kilincset raktam fel mint egy morcos öreget


a gyerekek és kutyák egymást futtatják.
tetszett a jelenet


magunkat nem mertem lefotózni de kb. igy nézhettünk ki a kirándulásunk utolsó állomásán, Bikafalván

4 megjegyzés:

  1. És arról nem is szóltál, hogy egy új műfajt is teremtettünk :D, csak le kell védessük. Az utolsó előtti pedig ebbe a kategóriába tartozik leginkább: RUSTREET, azaz a rusztikus és a sztritfotózás összevonásából.

    VálaszTörlés
  2. Rustreet! Heheh ez nagyon jó :P

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik a széna rakó öregnek nem tettétek fel azt az egy kérdést amitől a szívébe fogadott volna...:-)
    Jó kis sorozat, tetszik ez a rusztikus streetfotózás vagy mi a csuda.

    VálaszTörlés